Általános szerződési feltételek, adatvédelmi szabályzat

Érvényes 2018.01.01-től visszavonásig

Általános szerződési feltételek, adatvédelmi szabályzat

 

       Fogalmak:

 

Eladó: Fémtömlő Kft

Áru:  Megrendelésben meghatározott anyag (pl.: fémtömlő hidraulika                                 tömlő teflon tömlő ….stb)

Felek: Eladó és megrendelő együttesen

Megrendelő: A felek azon része amely megbízza az eladót  a kívánt áru                                             beszállítására illetve az általános  szerződési feltételeket                                            maradéktalanul elfogadja és betartja

Megrendelés: Valamilyen meghatározott áru beszállítására való                                                             felhatalmazás az eladó részére

Szerződés: Általános szerződési feltételek

Vételár: A felek által közösen kialkudott aru ellenértéke amely                                                   tartalmazza az általános forgalmi adót

Szállítólevél: Az áru átadás-átvételét szolgáló dokumentum

Ajánlat: Azon dokumentum amely tartalmazza a megrendelő által                                            igényelt áru leírását, adatlapját  az áru nettó egység árát,                                              egyéb költséget (amennyiben van) illetve az elkészülési                                                határidőt

1., Ajánlat kérés 

Az ajánlat kérése az info@femtomlo.hu, ertekesites@femtomlo.hu E-mail címeken vagy telefonon a +36 30 1979 138 vagy +36 301979 139 telefonszámon lehetséges.

2., Megrendelés

Megrendelést szóban illetve írásban lehet leadni a 1., pontban megadott elérhetőségeken. A MEGRENDELÉSSEL A MEGRENDELŐ ELFOGADJA ÉS MAGÁRA NÉZVE KÖTELEzŐEN BETARTJA A FÉMTÖMLŐ KFT ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEIT !!!

Az Eladó köteles a megrendelést a lehető leggyorsabban legjobb tudása szerint  teljesíteni.

3. Szállítás

A szállítás minden esetben futárszolgálattal történik ezért a megrendelő a megrendeléssel beleegyezik hogy a kiszállításhoz szükséges megrendelő adatait az eladó a futárszolgálatnak kiadhassa.

Az eladó vállalja minden a szállítással való kapcsolatos ügyintézést.

4. Átadás-átvétel

Az eladó külön kérésre szállítólevelet állít ki a termékről a megrendelő részére aki az átadás-átvétel után köteles egy napon belül egy példányt aláírva az eladó részére az 1., pontban megadott E-mail címek valamelyikére elküldeni. Kivételt képez amennyiben a megrendelő nem kér külön szállítólevelet és a futárszolgálattal megtörtént az átadás-átvétel.

Amennyiben a megrendelő rossz, hibás vagy egyéb kifogása van az áruval kapcsolatban úgy azt a megrendelő írásban jelzi az eladónak az 1., pontban található elérhetőségeken maximum 3 munkanapon belül

Az eladó köteles maximum 2 napon belül válaszolni a kifogásokra és törekedni kell az áruban történt hiba okának leggyorsabban való feltárására és ha kell az áru cseréjére.

A hibás arut – amennyiben a megrendelő máshogy nem rendelkezik –  az eladó saját költéségére köteles telephelyére visszaszállítani és az új árut a megrendelő részére leszállítani

5.,/a Számla

Az eladó minden megrendelésről számlát állít ki.

Amennyiben a megrendelő külön nem kéri úgy a számlát az eladó mindig az áruval együtt szállítja ki.

AZ ÁRU MINDADDIG A FÉMTÖMLŐ KFT TULAJDONÁT KÉPEZI AMÍG A SZÁMLA  ELLENÉRTÉKE KIEGYENLÍTÉSRE NEM KERÜL !!!!

Az áru a számla kiegyenlítéséig csak az ELADÓ írásos beleegyezésével építhető be vagy helyezhető üzembe !

Késedelmes fizetés esetén a  késedelmi díj a jegybanki alapkamat +8% !

5/b.,

Amennyiben a számla kiegyenlítése előtt az eladó írásos beleegyezése nélkül  az áru része vagy egésze beépítésre vagy beüzemelésre került és az áruban valamilyen minőségi meghibásodás keletkezett illetve   4,. pontban megjelölt időn belül nem jelzik az eladónak úgy abban az esetben az Eladó jogosult a megrendelőnem bérleti díjat felszámolni és kiszámlázni.

6./a Bérleti díj

5/b pont alatt bekövetkezett esemény átadás-átvétel időpontjától a meghibásodás eladó felé jelzett időpontja közötti eltelt időszak.

6/b  Bérleti díj mértéke

A számla bruttó végösszegének  15%-a +Áfa  / nap

 

7. Garancia

A termékekre az eladó minimum 6 hónap vagy a vonatkozó törvény által meghatározott időtartamra garanciát vállal.

A garancia nem terjed ki a helytelen tárolás, beépítés és szállításból eredő meghibásodásokra.

A garancia  a számla kiegyenlítésének napjától indul.

A garancia és jótállási kötelezetség a megrendelővel való egyeztetések közben   változhat de nem lehet kevesebb  mint a vonatkozó törvény által meghatározott időtartam.

 

Vitás kérdésekben a felek törekednek megállapodni amennyiben ez nem sikerül, békéltető tárgyalást kezdeményzeni legvégső esetben bírósághoz fordulni

A FEMTOMLO.HU / WEBSHOP.FEMTOMLO.HU PORTÁLOK ADATVÉDELMI SZABÁLYZATA

Hatály: 2018. 05. 25.-től

WWW.FEMTOMLO.HU, WEBSHOP.FEMTOMLO.HU  URL címen üzemelő internetes portál (a továbbiakban: Portál) üzemeltetője, Fémtömlő Kft. (Budapest 1114, Budapest, Bukarest u. 14. 4/11., Cg.: 0109271006, Tel: 30/1979-138, 30/1979-139, E-mail: info@femtomlo.hu) az alábbiakban határozza meg a Portálra, a Portálon igénybe vehető Szolgáltatásokra vonatkozó Adatvédelmi Szabályzatát.

Az adatkezelés az Európai Parlament és a Tanács (Eu) 2016/679 Rendelete (továbbiakban: Rendelet) hatálya alá tartozik.

FOGALMAK

SzolgáltatóFémtömlő Kft, amely a femtomlo.hu, webshop.femtomlo.hu honlapokat üzemelteti és a szolgáltatást nyújtja.
Portála www.femtomlo.hu,  webshop.femtomlo.hu alatt üzemeltetett honlap.
Felhasználóaz a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/amely a Portálra belép, illetve azon regisztrál, és a Portál funkcióit használja. Jelen ÁSZF tekintetében minden Megrendelő egyúttal Felhasználónak is minősül.
Megrendelőaz a természetes személy, jogi személy, jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy egyéb szervezet, aki/ amely igénybe veszi a Portál, szolgáltatásait.
ÁSZFa Szolgáltató Portálra vonatkozó, a Portálon közzétett Általános Szerződési Feltételei.
 
 
 
 

Az Adatvédelmi Szabályzat elfogadása

Azok a Felhasználók akik  a portál valamely olyan Szolgáltatását veszik igénybe, amely során személyes adatok megadása szükséges vagy történik, ezen adatok megadásakor, illetve ezen Szolgáltatás igénybe vételekor fogadják el az ÁSZF-fel együtt a jelen Adatvédelmi Szabályzatot magukra nézve kötelezőnek.

Az Adatvédelmi Szabályzat hatálya (Milyen adatkezelésekre vonatkozik a szabályzat?)

. A jelen Adatvédelmi szabályzat a természetes személy Felhasználók személyes adataira terjed ki, nem terjed ki a jogi személyek közhiteles, nyilvános nyilvántartásból elérhető adataira, így különösen, de nem kizárólagosan a cégek cégadataira kivéve azon eseteket, amikor a cégadatok között természetes személyek adatai találhatóak.

A kezelt adatok köre (Milyen adatokat kezel Szolgáltató?)

A Szolgáltató a természetes személy Felhasználók alábbi adatait kezeli:

A regisztráció során gyűjtött és kezelt kötelező adatok:

  • e-mail cím
  • jelszó
  • felhasználónév
  • Számlázási cím
  • Szállítási cím

A Portálon a fiók adatlaphoz opcionálisan megadható adatok:

  • név/cégnév
  • telefonszám
  • település
  • utca, házszám
  • számlázási név
  • számlázási  település
  • számlázási  utca, házszám
  • adószám

Automatikusan gyűjtött adatok: a Felhasználó bejelentkező számítógépének, illetve mobileszközének azon adatai, melyek a Portál használata során generálódnak és melyeket a Szolgáltató rendszere a technikai folyamatok automatikus eredményeként rögzít, így különösen az Internet Protocol (IP) címet, a böngésző típusát, a nyelvbeállítást, az operációs rendszert, az internetszolgáltatót (ISP) és az időbélyegzőt.

Az automatikusan rögzítésre kerülő adatokat a Portál a Felhasználó külön nyilatkozata vagy cselekménye nélkül a belépéskor, illetve kilépéskor automatikusan naplózza. Ezen adatok egyéb személyes felhasználói adatokkal – törvény által kötelezővé tett esetek kivételével – össze nem

Felhasználó tudomásul veszi, hogy – az automatikusan gyűjtött adatok kivételével – a hivatkozott személyes adatok megadása önkéntesen történik, azonban Szolgáltató jogosult egyoldalúan eldönteni, hogy egy adott szolgáltatás igénybevételéhez mely személyes adatok megadása szükséges.

Az adatkezelés célja (Milyen célból történik az adatkezelés?

A Szolgáltató a Felhasználó által megadott adatokat az alábbi célból kezeli

Portálon történő regisztráció

Portálon elérhető Szolgáltatások igénybe vétele

Felhasználó azonosítása

Portál és az azon elérhető Szolgáltatások használatára irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítése, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése

Szolgáltató és a Felhasználó közötti kommunikáció biztosítása

Ügyfélszolgálati feladatok ellátása, panaszkezelés

az adatok összesített, anonimizált, statisztikai célú felhasználása, felmérések, statisztikák, kimutatások készítése,

Felhasználónak címzett, a Portállal kapcsolatos rendszerüzenet eljuttatása a Felhasználó Portálon regisztrált e-mail címére,

bankkártyás és egyéb fizetési tevékenység megkönnyítése és biztosítása

Portál hatékonyságának növelése, működésének tökéletesítése, továbbfejlesztése,

piackutatás,

Hírlevél feliratkozásra vonatkozó szabályok:

Az elektronikus reklám, hirdetés, hírlevél, marketing anyag küldésre a Felhasználó a Portálon az ÁSZF elfogadásától elkülönülten, külön szabadon feliratkozhat, azaz kifejezetten engedélyezheti ilyen jellegű tartalom Portálon megadott e-mail címére történő megküldését és e-mail címre ezen célból történő kezelését. A Felhasználó a hírlevélről bármikor szabadon leiratkozhat a hírlevélben található leiratkozás gomb megnyomásával. A Szolgáltató az ilyen leiratkozásról szóló értesítés kézhezvételét követően haladéktalanul, de legkésőbb 1 munkanapon belül gondoskodik az e-mail cím hírlevél címlistából történő törléséről és arról, hogy ezen időponttól a Felhasználó ne kapjon hírlevelet és más elektronikus hirdetést, reklámot vagy direkt marketing anyagot.

A rendszerüzenet küldése nem minősül direkt marketing anyagnak, a Felhasználó az ÁSZF elfogadásával egyben hozzájárul ahhoz, hogy részére a Szolgáltató a Portállal kapcsolatos rendszerüzeneteket küldjön a Portálon regisztrált e-mail címére, ide tartozik különösen, de nem kizárólagosan minden, a Portál funkcióival, az abban elérhető szolgáltatásokkal, azok módosításával, bővítésével, az ÁSZF módosításával, számlázással, fizetéssel, fizetési és vásárlási tranzakciókkal kapcsolatos tájékoztatás.

Az adatkezelés jogalapja (Min alapul az adatkezelés?)

Az adatkezelés jogalapja egyrészt a Rendelet 6. cikk (1) bekezdés a) pontja szerinti Felhasználók kifejezett és önkéntes hozzájárulása az adatkezeléshez, másrészt pedig az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Elkertv.) 13/A. §-a által biztosított adatkezelési engedély, amely szerint a Felhasználó hozzájárulása nélkül kezelhetők a Felhasználók természetes személyazonosító adatai (név, születési név, anyja születési neve, születési hely és idő) és lakcíme az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés létrehozása, tartalmának meghatározása, módosítása, teljesítésének figyelemmel kísérése, az abból származó díjak számlázása, valamint az azzal kapcsolatos követelések érvényesítése céljából, továbbá a Felhasználó hozzájárulás nélkül kezelhetők a Felhasználó természetes személyazonosító adatai, lakcíme, valamint a szolgáltatás igénybevételének időpontjára, időtartamára és helyére vonatkozó adatok az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás nyújtására irányuló szerződésből származó díjak számlázása céljából.

Szolgáltató jogosult továbbá Felhasználó személyes adatait a Felhasználóval között bármely szerződés teljesítése érdekében, az ehhez szükséges ideig és mértékben kezelni.

Szolgáltató jogosult továbbá Felhasználó személyes adatait kezelni abban az esetben is, ha az adatkezelés az adatkezelő vagy egy harmadik fél jogos érdekeinek érvényesítéséhez szükséges, kivéve, ha ezen érdekekkel szemben elsőbbséget élveznek a Felhasználó olyan érdekei vagy alapvető jogai és szabadságai, amelyek személyes adatok védelmét teszik szükségessé.

A Felhasználó a jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával és a Portálon történő regisztrációjával elfogadja a jelen Adatvédelmi Szabályzat rendelkezéseit és hozzájárul személyes adatai jelen Adatvédelmi Szabályzat szerinti célra, mértékben, módon, terjedelemben és ideig történő kezeléséhez.

Adatkezelő személye (Ki az adatkezelő?)

Az adatkezelést a Szolgáltató végzi.

Adattovábbítás (Mely személyek részére továbbít Szolgáltató adatokat?)

A Szolgáltató a Kiadvány rendelés során megadott adatokat a megrendelés teljesítése céljából továbbítja a megrendelt kiadványt a Felhasználónak kiszállító harmadik személynek, amelyhez a Felhasználó jelen Adatvédelmi Szabályzat elfogadásával hozzájárul.

Adatkezelés időtartama (Mennyi ideig kezeli Szolgáltató az adatokat?)

A Szolgáltató az adatokat a felvételüktől kezdve az adatkezelés céljának feltétlenül megfelelő mértékben és ideig, de legfeljebb a Szolgáltató és a Felhasználó közötti, a Portál és a Szolgáltatások igénybe vételére vonatkozó szerződés megszűnésig kezeli, amennyiben az adatok kezelésére Szolgáltató más jogalapon nem jogosult.

Amennyiben Szolgáltató más jogalapon nem jogosult a személyes adatok kezelésére, Felhasználó erre vonatkozó kifejezett kérése esetén a Felhasználó hozzájárulása alapján kezelt adatok kezelését köteles megszüntetni, és az adatok törléséről gondoskodni.

Az elektronikus hírlevél, reklám, hirdetés, direkt marketing vagy egyéb marketing tartalom Felhasználónak történő eljuttatása céljából történő adatkezelés a hozzájárulás visszavonásáig tart, amennyiben Szolgáltató a Felhasználó hozzájárulásán kívül más jogalapon nem jogosult az adatokat kezelni.

Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó személyes adatait jogszabályi előírás alapján kezeli, a személyes adatok kezelésének időtartamára az adott jogszabály rendelkezései az irányadók.

Az adatok megismerésére jogosultak köre (Kik ismerhetik meg az adatokat?)

A Felhasználó személyes adatainak megismerésére a Szolgáltató, továbbá a Szolgáltató által foglalkoztatott, továbbá adatfeldolgozóként igénybe vett személyek jogosultak.

Az érintettek jogairól való tájékoztatás (A Felhasználónak milyen jogai vannak az adatkezeléssel kapcsolatban?)

Hozzáférési jog

Az érintett jogosult arra, hogy az Adatkezelőtől visszajelzést kapjon arra vonatkozóan, hogy személyes adatainak kezelése folyamatban van-e, és ha ilyen adatkezelés folyamatban van, jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon:

  • az adatkezelés céljai;
  • az érintett személyes adatok kategóriái (milyen fajta személyes adatokat kezel Szolgáltató);
  • azon címzettek vagy címzettek kategóriái, akikkel, illetve amelyekkel a személyes adatokat közölték vagy közölni fogják, ideértve különösen a harmadik országbeli címzetteket, illetve a nemzetközi szervezeteket;
  • adott esetben a személyes adatok tárolásának tervezett időtartama, vagy ha ez nem lehetséges, ezen időtartam meghatározásának szempontjai;
  • az érintett azon joga, hogy kérelmezheti az Adatkezelőtől a rá vonatkozó személyes adatok helyesbítését, törlését vagy kezelésének korlátozását, és tiltakozhat az ilyen személyes adatok kezelése ellen;
  • a valamely felügyeleti hatósághoz címzett panasz benyújtásának joga;
  • ha az adatokat nem az érintettől gyűjtötték, a forrásukra vonatkozó minden elérhető információ;

Adatkezelő köteles az adatkezelés tárgyát képező személyes adatok másolatát az érintett rendelkezésére bocsátja, azzal, hogy az érintett ezen, másolat igénylésére vonatozó joga nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait. Az érintett által kért további másolatokért az Adatkezelő az adminisztratív költségeken alapuló, észszerű mértékű díjat számíthat fel. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, az információkat széles körben használt elektronikus formátumban kell rendelkezésre bocsátani, kivéve, ha az érintett másként kéri.

Amennyiben Szolgáltatónak megalapozottan kétsége merül fel arra vonatkozóan, hogy a Felhasználó és az adatkérés valódiságát illetően, jogosult ezen kérést megtagadni.

Helyesbítéshez való jog

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül helyesbítse a rá vonatkozó pontatlan személyes adatokat. Figyelembe véve az adatkezelés célját, az érintett jogosult továbbá arra, hogy kérje a hiányos személyes adatok – egyebek mellett kiegészítő nyilatkozat útján történő – kiegészítését.

A törléshez való jog („az elfeledtetéshez való jog”)

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül törölje a rá vonatkozó személyes adatokat, az Adatkezelő pedig köteles arra, hogy az érintettre vonatkozó személyes adatokat indokolatlan késedelem nélkül törölje, ha az alábbi indokok valamelyike fennáll:

  • a személyes adatokra már nincs szükség abból a célból, amelyből azokat gyűjtötték vagy más módon kezelték;
  • az érintett visszavonja az adatkezelés alapját képező hozzájárulását, és az adatkezelésnek nincs más jogalapja;
  • az érintett a tiltakozik az adatkezelése ellen, és nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre, vagy az érintett a közvetlen üzletszerzés céljából történő adatkezelést ellen tiltakozik;
  • a személyes adatokat jogellenesen kezelték;
  • a személyes adatokat az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jogban előírt jogi kötelezettség teljesítéséhez törölni kell;

Ha az Adatkezelő nyilvánosságra hozta a személyes adatot, és azt a Rendelet vonatkozó rendelkezései szerint törölni köteles, az elérhető technológia és a megvalósítás költségeinek figyelembevételével megteszi az észszerűen elvárható lépéseket – ideértve technikai intézkedéseket – annak érdekében, hogy tájékoztassa az adatokat kezelő Adatkezelőket, hogy az érintett kérelmezte tőlük a szóban forgó személyes adatokra mutató linkek vagy e személyes adatok másolatának, illetve másodpéldányának törlését.

A személyes adatokat Adatkezelő nem köteles törölni, amennyiben az adatkezelés szükséges:

  • a véleménynyilvánítás szabadságához és a tájékozódáshoz való jog gyakorlása céljából;
  • a személyes adatok kezelését előíró, az Adatkezelőre alkalmazandó uniós vagy tagállami jog szerinti kötelezettség teljesítése, illetve közérdekből vagy az Adatkezelőre ruházott közhatalmi jogosítvány gyakorlása keretében végzett feladat végrehajtása céljából;
  • Rendelet 9. cikk (2) bekezdése h) és i) pontjának, valamint a 9. cikk (3) bekezdésének megfelelően a népegészségügy területét érintő közérdek alapján;
  • a Rendelet 89. cikk (1) bekezdésével összhangban a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból, amennyiben az a törléshez való említett jog valószínűsíthetően lehetetlenné tenné vagy komolyan veszélyeztetné ezt az adatkezelést; vagy
  • jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez, illetve védelméhez.

 

  • Az adatkezelés korlátozásához való jog

Az érintett jogosult arra, hogy kérésére az Adatkezelő korlátozza az adatkezelést, ha az alábbiak valamelyike teljesül:

  • az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amely lehetővé teszi, hogy az Adatkezelő ellenőrizze a személyes adatok pontosságát;
  • az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, és ehelyett kéri azok felhasználásának korlátozását;
  • az Adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra adatkezelés céljából, de az érintett igényli azokat jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez; vagy
  • az érintett tiltakozott – kivéve a közvetlen üzletszerzés céljából történő adatkezelés esetét – az adatkezelés ellen; ez esetben a korlátozás arra az időtartamra vonatkozik, amíg megállapításra nem kerül, hogy az Adatkezelő jogos indokai elsőbbséget élveznek-e az érintett jogos indokaival szemben.

Amennyiben a fentiek szerint az adatkezelés korlátozás alá esik, az ilyen személyes adatokat a tárolás kivételével csak az érintett hozzájárulásával, vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében, vagy az Unió, illetve valamely tagállam fontos közérdekéből lehet kezelni.

Adatkezelő az Érintettet az adatkezelés korlátozásának feloldásáról előzetesen tájékoztatja.

Milyen értesítési kötelezettsége van Adatkezelőnek a személyes adatok helyesbítése, törlése, illetve az adatkezelés korlátozása esetén:

Az Adatkezelő minden olyan címzettet tájékoztat a valamennyi helyesbítésről, törlésről vagy adatkezelés-korlátozásról, akivel, illetve amellyel a személyes adatot közölték, kivéve, ha ez lehetetlennek bizonyul, vagy aránytalanul nagy erőfeszítést igényel. Az érintettet kérésére az Adatkezelő tájékoztatja e címzettekről.

Az adathordozhatósághoz való jog

Az érintett jogosult arra, hogy a rá vonatkozó, általa egy Adatkezelő rendelkezésére bocsátott személyes adatokat tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban megkapja, továbbá jogosult arra, hogy ezeket az adatokat egy másik Adatkezelőnek továbbítsa anélkül, hogy ezt akadályozná az az Adatkezelő, amelynek a személyes adatokat a rendelkezésére bocsátotta, ha:

  • az adatkezelés az Érintett hozzájárulásán alapul, beleértve a Rendelet 9. cikke szerinti különleges kategóriájú adatok kezelését.
  • az adatkezelés automatizált módon történik.

Az adatok hordozhatóságához való jog szerinti gyakorlása során az érintett jogosult arra, hogy – ha ez technikailag megvalósítható – kérje a személyes adatok Adatkezelők közötti közvetlen továbbítását.

Az adathozdozhatósághoz való jog gyakorlása nem sértheti a törléshez való jogot.

Az adathordozhatósághoz való jog nem érintheti hátrányosan mások jogait és szabadságait.

A tiltakozáshoz való jog és automatizált döntéshozatal egyedi ügyekben

Ha a személyes adatok kezelése közvetlen üzletszerzés érdekében történik, az érintett jogosult arra, hogy bármikor tiltakozzon a rá vonatkozó személyes adatok e célból történő kezelése ellen, ideértve a profilalkotást is, amennyiben az a közvetlen üzletszerzéshez kapcsolódik.

Ha az érintett tiltakozik a személyes adatok közvetlen üzletszerzés érdekében történő kezelése ellen, akkor a személyes adatok a továbbiakban e célból nem kezelhetők.

Tájékoztatás a Felhasználó rendelkezésére álló jogorvoslati lehetőségeiről (Milyen szervezetekhez fordulhat a Felhasználó?)

A Felhasználó a Szolgáltató székhelye szerint illetékes törvényszék (Fővárosi Törvényszék) előtt keresetet indíthat a Szolgáltatóval szemben a személyes adatok védelme megsértése esetén, valamint a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat.

Adatbiztonság (Milyen intézkedéseket köteles megtenni Adatkezelő az adatok biztonsága érdekében?)

A Szolgáltató központi szerverén tárolja a Felhasználók által a Portálra bevitt adatokat, továbbá a Portálhoz kapcsolt adatbázisba bevitt adatokat.

A Felhasználó és a Portál közötti internetes kommunikáció végpontól végpontig titkosítva, https (http+ssl) protokollon keresztül történik.

A Szolgáltató gondoskodik arról, hogy illetéktelen harmadik személyek ne férjenek hozzá a Felhasználó Portálra bevitt személyes adataihoz. Ennek érdekében Szolgáltató megteszi mindazon szükséges technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az adatok biztonságát biztosítják, így Szolgáltató többe között:

A fentiek keretében az alábbi intézkedéseket teszi meg:

– a személyes adatok kezelésére használt rendszerek és szolgáltatások folyamatos bizalmas jellegének biztosítását, integritását, rendelkezésre állását és ellenálló képességét;

– fizikai vagy műszaki incidens esetén biztosítja az arra való képességet, hogy a személyes adatokhoz való hozzáférést és az adatok rendelkezésre állását kellő időben vissza lehessen állítani;

– az adatkezelés biztonságának garantálására hozott technikai és szervezési intézkedések hatékonyságának rendszeres tesztelésére, felmérésére és értékelésére szolgáló eljárást.

Amennyiben a Szolgáltató a Felhasználó Szolgáltató által kezelt és tárolt személyes adataihoz való illetéktelen hozzáférést vagy annak kísérletét észleli, köteles haladéktalanul, de legkésőbb az észleléstől számított 72 órán belül az adatokhoz való hozzáférést megtiltani és erről a Felhasználót értesíteni. A Felhasználó köteles a Szolgáltatóval együttműködni az illetéktelen hozzáférés felderítésében, köteles az ehhez szükséges adatokat a Szolgáltatónak és az illetékes és hatáskörrel rendelkező hatóságoknak kiadni.

Amennyiben a Szolgáltató az előző pontban foglalt kötelezettségének eleget tesz, a Szolgáltatót semmilyen felelősség nem terheli az adatokhoz történő illetéktelen hozzáférésért, illetve annak megkísérléséért, továbbá az ilyen illetéktelen hozzáférés eredményeképpen a Felhasználót ért semmilyen kárért.

Az Adatvédelmi Szabályzat módosítása (Hogyan módosíthatja Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzatot?)

A Szolgáltató jogosult egyoldalúan, bármikor módosítani a jelen Adatvédelmi Szabályzatot.

A Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzatot, továbbá az Adatvédelmi Szabályzat módosítását és a módosítással egységes szerkezetbe foglalt Adatvédelmi Szabályzatot köteles a Portálon jól látható helyen, a Portál nyitóoldalán, illetve onnan közvetlenül elérhető módon, tárolható, megjeleníthető és nyomtatható módon ingyenesen közzétenni. Az Adatvédelmi Szabályzat módosítás a Szolgáltató által meghirdetett időpontban – ennek hiányában – a közzétételt követő 8. napon lép hatályba és az Adatvédelmi Szabályzat módosítás minden, az Adatvédelmi Szabályzat módosítás hatályba lépése után kötött és azt megelőzően kötött szerződésre is alkalmazandó.

Az Adatvédelmi Szabályzat módosításáról a Szolgáltató elektronikus úton értesíti a Felhasználókat oly módon, hogy a Felhasználó módosítást követő első Portálra történő belépésekor egy felugró ablakban tájékoztatja a Felhasználót az Adatvédelmi Szabályzat módosításáról és a módosított Adatvédelmi Szabályzat tartalmáról. A Felhasználó klikkeléssel fogadja el az Adatvédelmi Szabályzat módosítást a belépés előtt.

Amennyiben a Felhasználó az Adatvédelmi Szabályzat módosítás ellen a közzétételtől, illetve az értesítéstől (amelyik későbbi) számított 8 napon belül a Szolgáltatónál írásban nem tiltakozik, azt ráutaló magatartásnak kell tekinteni, amellyel a Felhasználó az Adatvédelmi Szabályzat módosítást kifejezetten elfogadta.

Amennyiben a Felhasználó kifejezetten tiltakozik az Adatvédelmi Szabályzat módosítás ellen és azt kifejezetten nem fogadja el, a Felhasználó jogosult a Szolgáltatóval fennálló szerződését 15 napos felmondási idővel írásban felmondani és a Portálon való regisztrációját megszüntetni.

Adatfeldolgozók (Mely adatfeldolgozókat veszi igénybe Szolgáltató az adatkezeléshez kapcsolódóan?)

Szolgáltató az alábbi adatfeldolgozókat veszi igénybe az adatkezelés során:

  • MediaCenter Hungary Kft.Tárhelyszolgáltató (6000 Kecskemét, Sosztakovics u. 3. II/6) – szerverszolgáltatás biztosítása, felhasználók adatainak tárolása
  • Tax Solve (1032 Budapest,, Kiscelli u. 7-9 ) – könyvelési, számviteli feladatok ellátása
  • Raiffeisen Bank Zrt. (1700 Budapest, Akadémia u. 6 .) – átutalások lebonyolítása
  • PayPal (Europe) S.à r.l. et Cie, S.C.A. (R.C.S. Luxembourg B 118 349)
  • Google Ireland Limited (Gordon House, Barrow Street, Dublin 4.Dublin,  D04 E5W5) – levelezőrendszer működtetése
  • Natrurasoft Magyarország Kft. (1113 Budapest, Bocskai u. 77-79.) – számla kiállítás

Google Analytics szolgáltatás

A Weboldal látogatottsági és egyéb webanalitikai adatainak független mérését és auditálását a Google Analytics szolgáltatás végzi. Ezen adatkezelés kapcsán részletes felvilágosítás az adatkezelő részéről  az alábbi linken érhető el: www.google.com/analytics.